اعتقاد داریم که حیات اقتصادی ما به رضایت مشتریان ما وابسته است و بدون حضور مشتری، ما نخواهیم بود. لذا با توجه به بندهای « چ» ، « خ» و « ژ» منشور حقوق شهروندی جمهوری اسلامی ایران، حقوق مشتریان شرکت مدیران بهاندیش نویسا که خود را مکلف به اجرای آن میدانیم عباتند از:
- اولین حق مشتری، احترام است. از این رو در شرکت مدیران بهاندیش نویسا با مشتری با احترام رفتار میشود.
- مشتری حق دارد در محیطی مناسب و با ارزشهای ایرانی اسلامی، خدمات مشاورهای مورد نیاز خود را دریافت کند.
- مشتری حق دارد که بداند چه نوع خدمات، با چه ویژگیها و شرایطی دریافت مینماید و چه میزان هزینه دارد.
- مشتری حق دارد نسبت به تأخیر در ارائه خدمات، اعتراض و در مورد خدمات ما انتقاد نماید.
- مشتری حق دارد در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاعات خدمات مشاورهای خود دسترسی یابد.
- مشتری حق دارد در صورت لزوم با مدیران و مشاوران شرکت در تماس باشد.
- مشتری حق دارد اطلاعات ابتدایی و گزارشات حاصل از انجام خدمات مشاورهای را « خصوصی و محرمانه» دانسته و شرکت حق افشای اطلاعات مشتری به غیر را ندارد.
- مشتری حق دارد به صورت شبانهروزی از ما پشتیبانی بگیرد.